top of page

OFTE STILTE SPØRSMÅL

  • Jeg vil hente pakken min hos dere.
    Velg lokalt lager under bestillingen. Send så en mail til oss om når du ønsker å plukke opp pakken din, så avtaler vi tid.
  • Pakken min er skadet, hva gjør jeg?
    Sørg for å dokumenter pakken med bilder før du åpner den, gjerne video også. Kontakt oss på mail post@nigmatic.no og send oss dokumentasjonen. Vi sender deg umiddelbart nye produkter og håndterer kravet mot posten.
  • Hvor lang tid tar frakten?
    Vi beregner 3-5 virkedager. Skulle du trenge pakken din raskere, ta kontakt med oss, så sender vi ekspress.
  • Jeg glemte Ã¥ legge til noe i bestillingen.
    Om du gjorde bestillingen etter kl 12:00 (eller Lørdag/Søndag), kan du kontakte oss pr email post@enigmatic.no eller kontaktskjemaet (Husk å oppgi ordrenummer). Vi skal gjøre det vi kan for å endre din ordre, slik at du får handlet alt du hadde behov for. Om du gjorde ordren før kl 12:00 og vil ha endringer etter, så er det dessverre ikke mulig, forsendelsen er da allerede pakket.
bottom of page